floating icon




Sunday, April 3, 2011

SAYA RINDU LABWORKS., :)

Assalamualaikum...ye kengkawan
dh lama ooo x update blog.. :(
SAYA BUSY :((.. busy teramat sgt + xde idea nk tulis apa..keke
kisah kali nih..masih berkisar tgh hecticnyer hidup 3 year..huhu..
penat..tuhan saja yg tahu..huhu..

tp yg penting sy nk berterima kasih kpada YANG MAHA ESA..finally,segala rasa cuak,penat,nervous thp gaban,sakit kepala,berat kepala,otak rasa tepu dh berakhir baru2 nih..hehe..SYUKRAN..SYUKRAN... :))

1st sebab labworks for my final year project dh abis..alhamdulliah.
berjaya juga menyiapkan cytotoxicity assay dgn bergayaner wlpon result yg diperolehi x lah bgs..thanks to dr.yati yg sentiasa bg semangat kt ktorg..
Dr.slalu ckp..buat yg da best,kt cuba,baca bismillah byk2, jaga cells dgn penuh kasih sayang,jgn risau awak boleh buat..n mcm 2 lg yg selalu menaikkan semangat kitorg...thanks Dr. :))


time nih tgh change media..aka bagi makan cancer cells..hehe


breast adenocarcinoma cell ine, MDA-MB 231


lab biomolecule yg sentiasa bersih dan kemas :)


si ninja..kekekkeke


abdul hadi mat som aka my labmate..tgh bancuh bhn2 nk buat kuih katanyer.. (nih tgh prepare NR washing n NR resorb tuk amik reading)


nih tgh wat NR washing..cam wat kuih semprit bak kata hadi


my labmates...xdpt nk ditulis dgn ayat2 yg puitis or xdpt dibahaskan dgn kata2 indah bertapa aq sgt2 BERTERIMA KASIH dgn korg yg byk tolong aq sepanjang 1thun kita mengharungi liku2 FYP nih..korg mmg da best,terbaek dr ladang lah..thanks coz byk tolong watkan assay time aq tgh sakit akibat panahan cell treatment.thanks coz xpenah berkira,bgn jatuh bersama-sama (haha,skema la plak), berlapar perut bersama2, melantak pon bersama2,bergila2 bersama2 (esp si hadi mat som), sentiasa bg semangat bila salah sorg dh down..TQSM guys..aku sayang korg!!


tu diaa kuih semprit dh siap...bukan senang nk wat kuih nih..seminggu bru leh siap!..


ORITE..smpi sini saja kisah labworks saya...
ada lagi..kisah lagi gempak thp ..thp apa?? tahap rasa nk nangis!! (kira hebat lah tuh smpi boleh buat aku RASA nak nangis)..


entry seterusnyer akan berkisar sal POSTER PRESENTATION....hehe



skali la..
SYUKRAN YA ALLAH..


SALAM..doakan yg terbaek tuk AMAL RHAFFOR ini :)

1 comment:

Pages